از چهارراه ادیان تا کافه نادری با استاد ساسان

از چهارراه ادیان تا کافه نادری با استاد ساسان
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

از چهارراه ادیان تا کافه نادری با استاد ساسان

چهارراه ادیان تهران یکی از جذابترین گذرگاههای ایران است. اینجا همزمان می توانید مسجد و کلیسا و کنیسه و آتشکده رو در کنار هم ببینید. ما از این جاذبه گردشگری با حضور افتخاری استاد ابوالقاسم ساسان بازدید کردیم.


چهارراه ادیان تهران یکی از جذابترین گذرگاه‌های ایران است. اینجا همزمان می توانید مسجد و کلیسا و کنیسه و آتشکده رو در کنار هم ببینید.

خیابان سی تیر تهران

در یک کلمه خیابان سی تیر تهران نماد صلح و همزیستی ایرانیان است. قدم به قدم اینجا کلی داستان و حرفهای مگو دارد که فهمیدنش کار یه تورگاید ماهر و کاربلد است و چه کسی بهتر از استاد ساسان، تورلیدر قدیمی و باتجربه و خوش صحبتی که میتواند برای چندساعت از غوغای جهان فارغت کند و به گذشته های نه چندان دور و تاریخ و فرهنگ کشورت ببرد.

چهارراه ادیان

جاذبه های توریستی چهارراه ادیان عبارتند از:
موزه آبگینه
کلیسای سنت پطرس
کنیسه حیّم
آتشکده آدریان
کلیسای حضرت مریم
موزه آرداک مانوکیان
کافه نادری

در ضمن در همین محدوده، میتوانید سری هم به موزه ایران باستان بزنید.

اگر هم اهل کافه و نوستالوژی هستید، پیاده روهای خیابان سی تیر پر از کافه های شیک با عطر قهوه و شیرینی است. کافه گل رضاییه و کافه نادری پاتوق مشاهیری مثل صادق هدایت و فروغ فرخزاد و سهراب سپهری و جلال آل احمد و سیمین دانشور و اخوان ثالث و دیگر شعرا بوده. جالب است بدانید که تصویر استاد ابوالقاسم ساسان، راهنمای پیشکسوت گردشگری کشورمان در میان مشاهیر ادبی و هنری کافه نادری نصب شده است. 

استاد ابوالقاسم ساسان

موسسه گردشگری آوای فطرت این جاذبه های گردشگری را با استاد ساسان، تورگاید و راهنمای کاربلد و قدیمی و با سواد کشورمان رفتیم.

اگر به گردشگری علاقمند هستید و دوست دارید از دانش اساتید درجه یک کشور استفاده کنید، در کلاس های آموزش گردشگری ما شرکت کنید.
ما تا راهنمای حرفه ای شدن راهنمای شما هستیم.

ویدیو کلیپ این برنامه را از اینجا تماشا کنید.

پایان پیام
ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف