با حضور وزیر گردشگری:

سامانه طراحی اتوماتیک و اجرای تورهای شهری رونمایی شد

سامانه طراحی اتوماتیک و اجرای تورهای شهری رونمایی شد
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
با حضور وزیر گردشگری:

سامانه طراحی اتوماتیک و اجرای تورهای شهری رونمایی شد

با حضور مهندس عزت الله ضرغامی سامانه طراحی اتوماتیک و اجرای تورهای شهری 21 بهمن ماه رونمایی شد.


“های گشت” سامانه طراحی اتوماتیک و اجرای تورهای شهری(Automatic Plan & Run Tours)  توسط مهندس عزت الله ضرغامی در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ رونمایی شد. 

این سامانه به همت دو تن از فعالان و راهنمایان گردشگری(  Tourist Guide)  استان قم طراحی شده و در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری در غرفه استان قم ارائه شد. 

مجید حسنی، بنیانگذار سامانه “های گشت” در این باره اظهار داشت: سامانه  “های گشت” با تمرکز بر دیجیتال (Digital Tourism  و گردشگری هوشمند Smart Tourism  در جهت اجرا و طراحی اتوماتیک تور و تسهیل در فرایند گردشگری، با همکاری سرکار خانم الهام نداف نیا، طراحی و اجرا شده است. 

وی گفت: با استفاده از این طرح در تمامی استان ها امکان دسترسی آسان و سریع به اجرای تور برای علاقمندان به گردشگری فراهم می شود.

حسنی افزود: “های گشت” بر مبنای دو محور اقتصادی و فرهنگی برنامه ریزی شده است که سفر آگاهانه برای گردشگران و ایجاد فرصت شغلی برای راهنمایان گردشگری را به ارمغان می آورد. 

وی با اشاره به اینکه شعار سازمان جهانی گردشگری UNWTO در سال ۲۰۲۲ میلادی، بازنگری در گردشگری است Rethinking in Tourism، خاطر نشان ساخت: ورود استارت آپ ها Startup با محوریت دیجیتال و تکنولوژی یکی از پیشتازترین عرصه های نوآوری و خلاقیت در صنعت گردشگری می باشد که مورد توجه سازمان جهانی گردشگری است. 

لازم به ذکر است استارت آپ “های گشت” که بعد از ۲ سال کار مطالعاتی و تهیه زیرساخت های دیجیتال فراهم شده، از ایده های برگزیده استارت آپ دانشگاه علمی کاربردی مرکز شهرداری استان قم می باشد.

 

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف