گردشگران چینی و چادر قجری

گردشگران چینی و چادر قجری
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

گردشگران چینی و چادر قجری

موسسه گردشگری آوای فطرت یکبار دیگر میزبان تور یک روزه گردشگران چینی در قم با ارائه چادر اصیل قجری بود.


موسسه گردشگری آوای فطرت یکبار دیگر میزبان تور یک روزه گردشگران چینی در قم بود؛ اما این بار با تجربه ای متفاوت.
مسافران چینی، گردشگری در شهر را با چادر قجری رو تجربه کردند. آنها با چادرهای خوش رنگ و طرح ایرانی، کلی عکس گرفتند و خاطره ساختند.

گردشگری تجربه گرا

گردشگری تجربه گرا یعنی همین لحظات. اینکه در اتمسفر گردشگری حضور پیدا کنی و فرهنگ و آداب و رسوم انجا را لمس کنی و برایت خاطره ای متفاوت بسازد که هیچ وقت فراموشت نشود.

چادر قجری

چادر کمری قجری یکی از قدیمترین مدلهای چادر در ایران است که در دوران قاجاریه رواج داشته و به همین دلیل اسم دیگرش چادر قاجاری هست‏.‏
سر کردن این مدل چادر برای توریستها خیلی راحت است چون دارای قسمتی شبیه به دامن هست که با بستن بندهایی به دور کمر، پایین تنه را می پوشاند. قسمت بالایی، که کاملا شبیه به چادر ساده ایرانی است به راحتی با کش برروی سر قرار می گیرد‏.
قابل توجه راهنمایانی که تجربه تورگردانی توریستهای خارجی در اماکن مذهبی را دارند و با مشکل چادر سر کردن آنها آشنا هستن. چادر قجری این مشکل را حل کرده.
شما می توانید برای ایجاد خاطره ای بیادماندنی در سفر به مقصد قم، با بهره مندی از تسهیلات کارگزاری گردشگری موسسه آوای فطرت، از این فرصت لحظاتی منحصر به فردی را ماندگار کنید.

توریستهای چینی و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی

اینجوری هم توریستها را با فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی آشنا کردیم هم به کدهای اخلاقی و احترام به جامعه میزبان عمل کردیم.
این تور ۱۱ نفره از جاذبه های گردشگری دینی، تاریخی و فرهنگی قم و مدرسه جهانگیرخان و مسجد جامع و حرم حضرت معصومه (علیها السلام) بازدید کردند.
موسسه گردشگری آوای فطرت ضمن توجه به مباحث آموزشی و پژوهشی در صنعت توریسم،موضوع گفتمان سازی را گامی در جهت توسعه، رونق و ارتقاء کیفی صنعت توریسم در کشور بر می داند و در این راستا اقدامات علمی را پیگیری می نماید.
 از مجموعه دیباسرای طوبا هم بابت همکاری که در تهیه و فراهم نمودن این محصول با کارگزاری داشتند تا اینکه بتوانیم خاطرات ایرانی را فراسوی مرزها برسانیم، تشکر می کنیم.

 

پایان پیام
ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف