لوگوی جدید موسسه گردشگری آوای فطرت رونمایی شد

لوگوی جدید موسسه گردشگری آوای فطرت رونمایی شد
1 رای    میانگین 5.0/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

لوگوی جدید موسسه گردشگری آوای فطرت رونمایی شد

لوگوی جدید موسسه گردشگری آوای فطرت با نمادهای «سیمرغ» و «کتاب» و با شعار «با سیمرغ دانش، در آسمان گردشگری سفر کنید» رونمایی شد.


لوگوی جدید موسسه گردشگری آوای فطرت با نمادهای «سیمرغ» و «کتاب» نشانگر حکمت و دانش ایرانیان و با شعار «با سیمرغ دانش، در آسمان گردشگری سفر کنید» معرفی شد.
موسسه گردشگری آوای فطرت برگزار کننده دوره های آموزشی راهنمایان گردشگری پس از پنج سال فعالیت در این صنعت در حوزه های آموزش، پژوهش، تولید محتوا و فعالیت میدانی، در راستای توسعه و برندینگ فعالیت های سازمانی، از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.

داستان سیمرغ آوای فطرت

لوگوی جدید موسسه گردشگری آوای فطرت ترکیبی از «سیمرغ» و «کتاب» به عنوان نمادهای بارز حکمت و دانش می باشد و شعار «با سیمرغ دانش، در آسمان گردشگری سفر کنید» زینت بخش آن است. در حقیقت پرواز سیمرغ گردشگری از بستر کتاب و دانش آغاز می شود و رسیدن به جایگاه رفیع حکمت بدون سفر امکانپذیر نیست.
سیمرغ در منطق الطیر مجمع سی مرغ است که با سیر و گذر از هفت مرحله، به معرفت نفس و فطرت رسیدند و سیمرغ را در خویشتن خویش یافتند. فطرت و خودشناسی از طریق سیر و سیاحت محقق می شود.
در یک جمله، این سفر است که خام را پخته می کند و مسافر را به مرحله خودشناسی میرساند.

داستان سیمرغ گردشگری ایران

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نماد «سیمرغ» را با شعار «ایران با شکوه، تجربه ای متفاوت» به عنوان برند ملی گردشگری ایران در سال 1399 معرفی کرد.
برند ملی گردشگری ایران تصویری از یک سیمرغ به رنگ های «فیروزه ای» و «آجری» می باشد؛ دُم سیمرغ متشکل از هفت پر است که مظهر تقدس این عدد در فرهنگ ایران و سایر ادیان و ملل می باشد.


مؤسسه آوای فطرت بعنوان منادی فطرت و خودشناسی انسان ها فارغ از هر دین، رنگ و فرهنگ، معتقد است سیر و سیاحت شاهراه رسیدن به منزلگاه حکمت و معرفت است. از این رو این مرکز تخصصی برگزاری دوره های آموزش گردشگری و گفتمان سازی گردشگری دینی با رویکرد بین المللی و بین ادیانی را وجهه همت خود قرار داده است.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف